[Epitesz-barkacs] boyler javítás

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Dec. 19., K, 11:26:23 CET

>A sistergő hang arra utalhat, hogy túl kicsi méretű a fűtőtest benne, tehát
>nagy felületi hőáramsűrűséget vártak el. Ezen fűtőtest cserével lehet
>segíteni.
Ha kapok hozzá nagyobbat... és befér a pici lyukon :-))

>Ha kikapcsol, mielőtt elérné a beállított értéket, az lehet egy hiba is. Pl
>a hőfokszabályozó maga szar, már a fűtőáramtól melegszik, nem kell neki,
>hogy maga a víz melegedjen. Esetleg lehet a hőérzékelő nem megfelelő >helyen,
>esetleg a fűtőtestre fexik valami mechanikai hiba miatt.
Ezek tervezési hibák lehetnek? Vagy szerelési? Mert az elsőn én nem tudok javítani átalakítás nélkül...

>Én is hajdút fogok venni, de nem ezért akartam azt, hanem azért, mert akkor
>nem kell átvariálnom a felrögzítési helyeket. :-) De ezek szerint vannak >más
>szempontok is.
>
>hjozsi
Az olasz felrakható a Hajdú helyére (szerintem van erre is valami egyezmény)

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com

WSAPP:
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!