[Epitesz-barkacs] boyler javítás

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Dec. 19., K, 11:06:33 CET

Kathi Imre wrote:

> Na ez a döntés volt az életem egyik rossz döntéseinek egyike:
> - már egy hónap múlva olyan "vízköves" hangja volt, mint a réginek
> egy-két év után. A felfűtés alatt állandóan ki-be kapcsolgat. Ez azt

Azért kíváncsi volnék, mitől olyan szar ez. A dolog végülis rém egyszerű,
nem is sejtem, hol lehet a hibát elkövetni.

Ha bojler, akkor valamilyen anódnak csak kell benne lennie, ez igen régi
tudás. Kihagyták volna? Ha igen, akkor se tud ennyire gyorsan
levízkövesedni.

A sistergő hang arra utalhat, hogy túl kicsi méretű a fűtőtest benne, tehát
nagy felületi hőáramsűrűséget vártak el. Ezen fűtőtest cserével lehet
segíteni.

Ha kikapcsol, mielőtt elérné a beállított értéket, az lehet egy hiba is. Pl
a hőfokszabályozó maga szar, már a fűtőáramtól melegszik, nem kell neki,
hogy maga a víz melegedjen. Esetleg lehet a hőérzékelő nem megfelelő helyen,
esetleg a fűtőtestre fexik valami mechanikai hiba miatt.

Mi lehet még? Semmi érdemit nem tudok mást hirtelen elképzelni.

Én is hajdút fogok venni, de nem ezért akartam azt, hanem azért, mert akkor
nem kell átvariálnom a felrögzítési helyeket. :-) De ezek szerint vannak más
szempontok is.