[Epitesz-barkacs] boyler javítás/napkollektor

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Dec. 19., K, 13:19:22 CET

Zsolt wrote:

> viszont a napkollektort én úgy gondoltam ki, hogy a tetôre KPE csô és
> ez megy a melegvízvezetékre, míg a másik fele egyszerűen a hideg

Előtte szerezz egy darabkát, főzd meg, és kiderül, hogy bírja a hőt.
Kiveszed a forrásban lévő vízből, és ha könnyedén hajlítod, és úgy is marad,
akkor nem jött be. Ha merevnek tűnik, akkor még mindig nem biztos, hogy jó.
Alaposan megsózod a vizet, hogy még forróbb tudjon lenni, és azt is ki kell
bírnia. A napkollektorban egész magas hőmérsékletek is előfordulhatnak, én
mitagadás, sehol nem alkalmaznék benne műanyagot a víz körül.