[Epitesz-barkacs] napkollektor - hűtés

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Dec. 20., Sze, 10:22:29 CET

Acs Gabor wrote:
> Ugyanezt csináltam végig, csak KPE csővel. Szerintem jobb, mint a
> PVC, mert rugalmasabb, és ellenállóbb. Könnyű vele dolgozni, gyári
> idomok vannak hozzá, amit csak összetekersz és rátömít a csőre.

A KPE csöveknél hogy van ez pontosan? Ez ugye nem ragasztható, tehát valami
egész más módinak kell lenni, és így nem világos, hogy mit tekerek mivel
össze, és mit jelent az, hogy "rátömít". :-) Vannak itt valami gumigyűrűk,
vagy ilyesmi, és rászorítja valami a csőre az idomban? Mint egy
tömszelencénél?

Amúgy nekem eszem ágában sincs ilyen tető alatt vezetett csövezéssel
bíbelődni. Én inkább levegőztetem, és iszonyat hőszigetelem majd. Még nem
tartok ott sajnos, és bizony kétséges, hogy valaha is fogok még ott tartani.
Legalábbis, ha extrapolálom a házzal kapcsolatos haladást, időket, akkor a
végtelenben fog elkészülni. :-)