[Epitesz] Terasz azas

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Jan. 4., Sze, 16:00:33 CET

Üdv!
Eléggé nyűgös dolog ez a beázás. Nekem a nyaraló olyan, hogy egy 120 nm-es
pincén van egy 80 nm-es ház, és van egy L alakú terasz. Na, ez beázik, pedig
járólappal "tudományosan" , kellő dilatációkkal, stb. le van fedve.
Gőzöm sincs, mit lehet(ett volna) tenni, mert az összes ismert cselt
bevetettem.
Az valószínű, hogy az alapvető hibát akkor követték el a "mesterek", amikor
a födém betonozásakor nem kellően tömörítették a betont. Anélkül pedig
halott ügy. Hiába raktam én utána fóliát a következő réteg alá, azon van
rés, beázik.
Már nem izgat, mert azért nem folyik be.

Gyula