[Epitesz] terasz azas

flux flux.ura at freemail.hu
2006. Jan. 6., P, 20:01:12 CET

Udv!

2006. január 5., írtad:

ereh> Üdv!
ereh> Eléggé nyűgös dolog ez a beázás. Nekem a nyaraló olyan, hogy egy 120 nm-es
ereh> pincén van egy 80 nm-es ház, és van egy L alakú terasz. Na, ez beázik, pedig
ereh> járólappal "tudományosan" , kellő dilatációkkal, stb. le van fedve.

           A burkolatnak nem a víz elleni szigetelés a feladata.

ereh> Gőzöm sincs, mit lehet(ett volna) tenni, mert az összes ismert cselt
ereh> bevetettem.
ereh> Az valószínű, hogy az alapvető hibát akkor követték el a "mesterek", amikor
ereh> a födém betonozásakor nem kellően tömörítették a betont.

       Tévedés. A teherhordó szerkezetnek nem sok köze van a
          vízszigeteléshez. Azt külön kell megoldani.

ereh>  Anélkül pedig  halott ügy. Hiába raktam én utána fóliát a következő
ereh> réteg alá, azon van rés, beázik.

        Igen, a víz már csak ilyen. Össze kellett volna ragasztani a
         toldásokat stb...

ereh> Már nem izgat, mert azért nem folyik be.

ereh> Gyula

--
Üdvözlettel,
 flux