[Epitesz] terasz azas

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Jan. 6., P, 21:23:42 CET

Üdv!

 >      Tévedés. A teherhordó szerkezetnek nem sok köze van a
  >       vízszigeteléshez. Azt külön kell megoldani.

Nem gondolom, hogy feladata lenne, de ha átsüt a nap a betonon, az nem jó
jel. Amúgy azért egy födémbetontól joggal elvárható, hogy Egy kis esőtől ne
ázzon be..

ereh>  Anélkül pedig  halott ügy. Hiába raktam én utána fóliát a következő
ereh> réteg alá, azon van rés, beázik.

 >       Igen, a víz már csak ilyen. Össze kellett volna ragasztani a
  >       toldásokat stb...

Na ja, a likas betonra került fólia, ragasztva is, dehát a víz az úr.
Ja, és arra még vasalt beton, látszólag már jó minőségben, kármentésként.

Azt meg elvárnám, hogy az ezek után elhelyezett járólapok a tudományosan
rugalmas, dilatált stb, fugákat impregnált manőverek után csak ne ázzon be 3
év múlva..:}}}
( Ja, és persze azért kellően lejt is minden..:}})

Gyula