[Epitesz] Csövet kell belülről perforálni...:}}}

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Júl. 11., K, 11:07:29 CEST

Hogy ebben a lyukban sosem volt viz? Ez eddig nekem nem esett le. akkor tenyleg nem kar erte hogy fel kell tolteni, ledugozni kilyukasztani, stb.

En a flexxel indulnek el. Csinalok egy mondjuk fa kalitkat, ami nagyjabol illik a csobe. a flexet mondjuk nagy awab bilincsekkel hozzarogzitem egy deszkahoz, es azt egy csavarral a kalitkahoz hogy megfeleloen billegjen. esetleg csigaattetellel egy kotel amivel ki lehet billenteni, a sulya meg huzza vissza alapallapotba.

vajk