[Epitesz] Csövet kell belülről perforálni...:}}}

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Júl. 11., K, 11:22:53 CEST

Üdv!
Én is azon merengtem. hogy - mondjuk- egy háromláb-szerű valaminek egyik
lába a flextárcsa, amit a flex önsúlya nyom a csőfalnak. Az egész nyilván
lóg 1 madzagon. Esetleg még a flexet neki kell húzni a csőnek, 2. madzag.
Villany is kell oda, 3. madzag. Ha nem lentről kezdem-de ha onnan, akkor is-
búvár lent, annak villany, cső fölfele..:}}
Szóval inkább kicincáltatom, ha lehetséges..:}}
Viszont hjózsi bölcsessége nyomán előtte berakom a profi kútszerelvényt.
Aztán, ha beleszakad, amikor 8 méter kiáll a földből, szerelek rá egy
szélkereket...:}}}

Gyula