[Epitesz] Napkollektor

charles hoss dexter at bekesnet.hu
2006. Jún. 12., H, 00:02:06 CEST

jhidvegi wrote:

>Ja, hogy a fém-víz felület lenne jó nagy? Na jó, de a radiátoroknál az
>adott, a kieg lemezek, amiről szó van, az csak a levegőoldali felületet
>növeli meg! Az meg - szerintem - teljesen felesleges, sőt, káros.

mindket iranyba mukodik - vezeti a hot erre-arra . ha elnyeletheted vele
a hot es aztan vezeti a viz fele , mert az melegszik , cserelodik akkor
maris jo az a tobbletlemez . ha valahol csak ket cso van , vagy ket cso
ket lemezszarnnyal akkor a szarnyak altal elnyelt ho is eljut a csohoz .

>Még mindig ugyanabban a hibás gondolatkörben mozogsz. Nem a levegő hőjétől
>melegszik a fém, attól meg a víz, hanem a fém hőjétől melegszik a víz is,
>meg a levegő is!!! Ha növeled a levegőoldali felületet, azzal csak növeled a
>levegő felé fölöslegesen eltávozó hőt.

ez reverzibilis - ettol tud tobb hot leadni a radiator ,es felvenni is
adott helyzetben .

bye
dexter