[Epitesz] gyors segitseg kellene árakról

zulu zulu at gportal.hu
2006. Jún. 25., V, 13:38:07 CEST

2006. június 24. 09.13 dátummal Csobolyó János ezt írta:
> hol van ez a komuves?

Faluhelyen. 1ébként lehet, hogy érdemes nem nagyvárosi kőműt keresni, mert elszállt az agyuk. Nem rosszabb 1 vidéki
kőmű, sőt, a falubeliek megbíz6ó referenciát adnak, hiszen mindenki mindenkit ismer. A kőmű pedig örült, hogy kapott
munkát.

> aljasok amugy a komuvesek
> En akiket eddig lattam az mind ugy volt hogy eljot a gore bevalalta a
> melot aztan elkuldte a "negert" csinalni.

Nagyon szerrencsés vagyok, mert már 2. alkalommal építkezek. Az 1.-t fővállalkozásban egy városi kft építette (lényegében
1 régi ház felújítása + tetőtér volt), adott 1 árajánlatot, aztán menetközben ez kell, az is kell, summa: 30%-al többe
került, pedig nem voltak extra igények. A garancia (ami a számlás/szerződéses munka mellett szólna) nem ért semmit. A terasz
körül a műkő elvált 3 év alatt (garancia 1 év), a tetőtéren megrepedt 1 fal, valahol a tetőcserép repedt lehet, mert
beázik a tető, pedig minden anyag új volt, az összes WC lefolyója szivárog, a kád és a fal között valahol bemegy a víz, mert
a túlsó oldalon lejött a festék/vakolat. Aztán mikor szólok, akkor jön,.... majd jön. Én csináltam meg 1 csomó mindent. Így
elegem lett a fővállalkozásokból.

> beszeltem a "negerrel", hogy mennyit keres napi 7E forintot mondott.

A néger: küldte a festőcsapatot, rondán gletteltek, 1 alkalommal azt láttam, hogy a fickó fexik az egyik festésre váró ajtón,
a spakni belevágva a félfába. Utólag vettem észre, hogy néhány ajtón nem volt zománcfesték, csak alapozó, az ajtókban mozgott
az üveg.... soroljam? Elééééééég!!!! És qrva sokba került+áfa. Nem voltam ott, mert a munkám miatt rohangáltam az országban,
még meg is loptak.

Nem véletlen a szólás: az 1. házat az ellenségemnek, a 2.-at a barátomnak, a 3.-at magamnak építem.
-zulu