[Epitesz] gyors segitseg kellene árakról

Csobolyó János janos at csobolyo.hu
2006. Jún. 24., Szo, 11:13:53 CEST

Hello ,

Saturday, June 24, 2006, 12:25:43 PM, you wrote:

> Én, ha lehet beállok segédmunkásnak. Pillanatnyilag is építkezek.
> A kőmű mester 12eHUF napidíjat kér, akármi

hol van ez a komuves?

aljasok amugy a komuvesek
En akiket eddig lattam az mind ugy volt hogy eljot a gore bevalalta a
melot aztan elkuldte a "negert" csinalni.

beszeltem a "negerrel", hogy mennyit keres napi 7E forintot mondott.
Megkerdeztem mennyiert rak feketen jarolapot es o is elkezdte a fonok szamait
nyomni ami kijot 25-30E/napra. Napi 10-ert nem vallalta.
Nem fogta fel hogy ha a fonoketol rendelem meg ugyanugy csak 7-et kap
erte.