[Epitesz-barkacs] Ablakventilátor

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 7., K, 10:17:46 CET

charles hoss wrote:

> a wc venti ilyen , de a furdoszobai talan jobb erre a celra - annak
> paraerzekeloje van es egy bimetall-os lamellarendszere ami eleg
> erosen zar .

Akkor az tényleg jobb megoldás. Én végülis arra akartam kilyukadni, hogy a
falba se nagy ügy lyukat fúrni, fúratni valakivel, nem jár az olyan ménkű
nagy kosszal. Főleg, ha van mód kintről csinálni. Bent akár azt is meg lehet
tenni, hogy valami nagy edényt, vödröt rászorítani a falra az adott helyen,
valami ronggyal becsomagolni a peremét, ha nagyon rigorózusan vigyázni
akarunk a pormentességre. Utána a kész lyukon keresztül porszívóval kiszívni
a port a vödörből. :-)