[Epitesz-barkacs] Ablakventilátor

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2006. Nov. 7., K, 10:37:30 CET

A fali megoldás szerintem még kevésbé is csúnya, mint az üveges, sőt házilag
könnyebb megoldani. A csőbe építhető visszacsapó, ventilátor, lamella meg
sok helyen, olcsón elérhető. Ajánlom a Platform áruházat, ott nagy a
választék.

Jól gondolom, hogy 2 db visszacsapóval, vagy lamellával megoldva létrejön
egy olyan légréteg, ami még hőszigetel is?

Gábor