[Epitesz-barkacs] Ablakventilátor

Topybear topybear at chello.hu
2006. Nov. 7., K, 11:04:55 CET

10:37 2006.11.07.ÿ irta:
>A fali megoldás szerintem még kevésbé is csúnya, mint az üveges, sõt házilag
>könnyebb megoldani. A csõbe építhetõ visszacsapó, ventilátor, lamella meg
>sok helyen, olcsón elérhetõ. Ajánlom a Platform áruházat, ott nagy a
>választék.
>
>Jól gondolom, hogy 2 db visszacsapóval, vagy lamellával megoldva létrejön
>egy olyan légréteg, ami még hõszigetel is?
>

>Gábor

Ha kívülre gravitációs zsalu kerül, belülre meg
zsalus ventilátor, akkor igen. A zsalus venti
mindenképp kell, mert egy nagyobb szél simán
nyitja a visszacsapót, gravitációs zsalut. Saját
tapasztalat, ugyanis még nincs beszerelve a
konyhába az elszívó, így a visszacsapót 45 fokban
simán kinyitja a szél. Aztán lehet, hogy majd
utána is, de akkor már nem fogom látni. :)

Topy