[Epitesz-barkacs] pince alapozas fal mellett?

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Nov. 8., Sze, 15:27:27 CET

Nálunk ezt csinálja egy vállalkozó erőgépre szerelt "fúróval", 60cm és 1m átmérővel úgy, hogy egy köpenycsövet is engednek a lyukba. Ezt aztán a beton beengedésekor folyamatosan kihúzza egy daru. Kútalapozásként hirdeti a tevékenységét, így próbálj keresgélni.
Nagyon stabil módszer, mert nálunk a talajvíz néhol 1,5-2m-re van a felszín alatt, mégis működik neki ez a technika...

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com