[Epitesz-barkacs] pince alapozas fal mellett?

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Nov. 10., P, 06:16:51 CET

Üdv!

>Az elv különben működik ingoványos meg más, sűlyedő talajoknál, csak ott a
bazi nagy betoncölöpoket nem lefúrják és lebetonozzák, hanem leverik.<

Mivel Fehérvár mocsárra épült ( a Vízivárosi elnevezésú lakótelep helyén én
csónakáztam még teknőben, télen meg ott koriztunk). A mi házunk rengeteg, 22
kútgyűrűből készült, betonnal kiöntött oszlopon áll. A szomszéd utcában kb.
'80 körül épült egy sorház, ott nem cicóztak, kiástak kb. méteres likakat jó
mélyre ( na ilyen gép kellene nekem egy napra..:}}) aztán rögvest
telinyomták betonnal )

A konkrét esetre persze az általad vázolt módszer lehet a  megoldás.
Azt nem tudtam, hogy a szintkülönbség milyen.

Gyula