[Epitesz-barkacs] pince alapozas fal mellett?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Nov. 8., Sze, 13:58:46 CET

Aha, akkor ertjuk egymast.
Ha addig nem esik kutba az egesz projekt, akkor a hetvegen beszelek ujra hozzaertovel, es beszamolok az eredmenyrol.

A masik verzio amit sikerult osszegyujtenem: a pincet kiassak, de a fal mellett hagynak 1-2mt erintetlenul. Aztan egy meteres szakaszon elveszik a maradek foldet, zsaluko, vas, beton, ugy hogy a szelen ahol folytatni kell a zsaluko ures maradjon. Plusz beton a kulso oldalra is, a resbe. Aztan kov 1m fold eltermelese, zsaluko kotesben, vas, beton. es igy tovabb. Tkp annyival egyszeru, hogy oldalrol hozzaferni, mert ott ugyis pince lesz, nem kell furni.

vajk