[Epitesz-barkacs] epitkezesbol megmaradt

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2006. Nov. 13., H, 19:14:03 CET

Akkor mi meg bosszúból hívjuk a revlont sezlonnak, vagy mittudomén :)

Azt hallottam, hogy a női aktivisták világszerte újabb győzelmeket aratnak
felettünk, és már elérték, hogy bizonyos országokban a jelzőlámpában az
emberkének legyen szoknyája és coffja, hogy a bibliában ne lehessen
szentatyát mondani, és amiurunkat, hanem szentanyát, stb. És ez már nem
vicc!

Gábor