[Epitesz-barkacs] epitkezesbol megmaradt

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 13., H, 20:34:23 CET

Acs Gabor wrote:

> Azt hallottam, hogy a női aktivisták világszerte újabb győzelmeket
> aratnak felettünk, és már elérték, hogy bizonyos országokban a
> jelzőlámpában az emberkének legyen szoknyája és coffja, hogy a
> bibliában ne lehessen szentatyát mondani, és amiurunkat, hanem
> szentanyát, stb. És ez már nem vicc!

Hanem egyenesen kész röhej. :-)

Hallottam róla, szerintem csak nagyon kis marginális csoportok ténykedéséről
van szó. Mondjuk engem tök hidegenhagy, csak fura, hogy ahol béke kéne, hogy
legyen, ott kezdenek el csatázni, méghozzá meglehetősen értelmetlenül. A
végén még kiderül, hogy nem szűz mária hordta ki jézust, hanem - na most
ki-ki találjon ki ide ellenkező nemű neveket. :-)