[Epitesz-barkacs] epitkezesbol megmaradt

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2006. Nov. 14., K, 02:34:38 CET

Sziasztok!

>Tényleg, a nők más iskolákba járnak? A nők miért nem tudják
>a négyzetmétert m2-nek írni, miért nm-nek írják? A prefixumok
>teljesen ismeretlenek a nők számára? (Kivéve a kifejezetten
>műszaki nőket.) Netán a köbmétert km-nek írnák? :)

Hmm. Mert lehet, hogy akkor meg valaki a televizioval tevesztene ossze.
Es nemcsak a nok kozul.

Vannak (szak)teruletek, ahol bevett szokas a negyzetmetert nm-nek irni.
Es soha nem jutott volna eszembe, hogy maskent ertsem. Annak ellenere,
hogy tisztaban vagyok a prefix jelentesevel.

pi

U.i.: 1 negyzetnanometer az hany nanonegyzetmeter?