[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 14., K, 21:07:44 CET

Pataki István wrote:

> És ez időálló lesz? Nem kezdi enni valamelyik anyag a másikat?

Úgy tűnik, nem. Itt is van, aki már több éve megcsinálta, és bevált.

Iparszerűen csak azért nem jó, mert támasztani kell a lapokat a purhab
duzzadásáig, különben lenyomja magát, hülyén fog állni. Bár ez is megoldható
lenne dübelekkel. Amúgy nagyon fogja a táblákat. Külön tetszik, hogy utólag
is benyomható alá, megfúrom a táblát egy 8-9-es fúróval, és beinjektálhatok
még habot.

Lehet, hogy a hagyományos módihoz képest költségesebb. Cserébe viszont
iszonyú egyenetlen felületekre is fel lehet rakni így a hungarocellt. Nekem
pl vannak állati régi baromi nagy tábláim. (1m széles, és 3 m hosszú).
Ezeket is könnyedén felraktam egyedül is.