[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Nov. 15., Sze, 06:03:10 CET

Üdv!
Nem vagyok képben, de úgy rémlik, hogy a ragasztó a Dryvitemhez mintha többe
lett volna, mint az 5 centis hungarocell. Amúgy szerintem vakolni is lehet a
hcellre, mert a pincében hentergő táblákról az ödafröccsent guzolást csk
roncsolással lehetne eltávolítani, a rabicháló a francra se kellene.. Ha a
purhab megfogja ( miért ne fogná, ha a lakótelepi ablakot is az tartja,
akkor házilag elég olcsón lehet hőszigetelni.)

Gyula