[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 15., Sze, 07:38:52 CET

Király,Gyula wrote:

> ( miért ne fogná, ha a lakótelepi ablakot is az tartja, akkor házilag
> elég olcsón lehet hőszigetelni.)

Megfogja, az egyértelmű, de hogy olcsó-e, azt nem tudom igazán megítélni.
Egy 3x1 méteres táblát körbenyomok, meg a széleken, ahol illeszkedik a
másikkal így-úgy odajuttatok. Így valamivel kevesebb, mint két táblára elég
egy flakon, ami nem emléxem pontosan, de valami 1200 és 1500 Ft között
lehet. Mondjuk elég 5 m2-re.

Ma egy normál adag ilyen tábla (5 centissel dolgoztam) 3000Ft alatt van
valamivel a baumaxban, és pont 5 m2-t tartalmaz. Tehát a ragasztás maga a
hungarocell árának a feléből jön ki, de lehet, hogy ha ezekkel a táblákkal
dolgoznék, amiket szintén körbenyomtam, amikor ezekkel dolgoztam, már
rosszabb lenne.

A te áradban csak a ragasztás van, vagy a végén a felület bevonása is, meg a
háló?