[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Nov. 15., Sze, 10:31:07 CET

Mi baj a lecvazzal? Valami merev tavtarto kell mindenkeppen, mert a hungarocell nem tul merev, es mozogna a fal ha nekidolnek.

Mibol van a fal?

En vennek mondjuk tetolecet elere, vagy pallot felvagatnek csikokra egy fatelepen. Szepen tiplikkel felraknam a falra akkora racsban mint a gipszkarton tablak, plusz kozepen megegy tamasztani. Vizmertekkel, olesleccel kiekelnem sikra, fuggolegesre. Bedobalnam koze a hungarocellt, ugy szabva hogy a hulladek is passzoljon. Ha nagyon akarom a szeleknel bele is ragaszthatom purhabbal, de akkor a szelen nem tud a para jobban mozogni. Aztan a hagyomanyos modon ra a gipszkarton, csavarokkal a lecekbe, gletteles, stb.

A hozaertobbek meg megmondjak hova milyen folia kell.

vajk