[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 15., Sze, 12:30:27 CET

vajk fekete wrote:
> Mi baj a lecvazzal? Valami merev tavtarto kell mindenkeppen, mert a
> hungarocell nem tul merev, es mozogna a fal ha nekidolnek.

Francba, csak most esik le, hogy a lecvaz nem azt jelenti, hogy gezemice
vagy ilyesmi, hanem lécváz. :)

A purhabról annyit, hogy hungarocellnél van egy nagy előnye: én anno, amikor
a pincét benonoztam, és nem volt se zsaluanyagom, se nem voltak még ezek a
ma általánosan használt zsalukövek sem, szóval kitaláltam egy csúszózsalus
megoldást. Ami nagyon termelékeny volt, megesett, hogy tökegyedül akár 3 m3
betont is bedolgoztam, de a pontosság, a felület egyenessége hát
finomanszólva is csorbát szenvedett.

Ezt fel lehetett volna vakolni, de ez a purhabos módi az öregisten
egyenetlenségét is beveszi. :-) Most már el is döntöttem, hogy a tégla se
lesz vakolva kívül, megkapja purhabbal a hungarocellt direktben. :)