[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Nov. 15., Sze, 15:27:52 CET

Király,Gyula wrote:

> Ja, még azt akartam mondani, én biztosan csak 5 pnagy pöttyöt raknék a
> normál, 50x100-as táblára.
> Így meg jobb lehet a kihozatal. Amúgy erősen töprengek, hogy fölrakok
> még 10 centit a 10 centi közetgyapot+ 5 centi hungarocra, hátha nem
> kell sokat fűtenem..:}}}

Miből van a falad, hogy eleve van 10 centi kőzetgyapot, meg még 5 centi
hungarocell? Mi a rétegrend? Ez így nem tűnik kevésnek. Ha még kevesebbet
akarsz fűteni, megnézném a nyílás-zárókat. Pl ablakrétegszám növelés is
bejöhet. Akár 4-re. Ablakszárnyak kettős tömítésűek legyenek stb. Legalább a
kutyaugatásokból egy kukk nem hallatszik be. Sőt, semmi, ezért érdemes lesz
kintre mikrofont rakni, amit bent akkor hallgatsz, amikor jónak látod. :-)

Különben Kanadában vannak olyan házak, hogy valami 25-30 centi kőzetgyapot
van két réteg között. Persze hőkapac az nulla, szóval fűteni-hűteni egyaránt
kell, na meg szellőztetni.