[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2006. Nov. 15., Sze, 17:31:21 CET

Üdv!

Ez egy ún. gyorslakóház, Betonyp lapok 1.25x2.70 méteres, 5x10 centis
gerenda körben, ill. 2 keresztben benne. A gerendák közt van a 10 centis
kőgyapot, a belső oldalon fóliával fedve. ( egyik ablakos modult elcseszték,
ott kívül van a fólia..:}}).
Na, ezen van a Dryvit, kívül.
Irgalmatlan jó így is, de nagyon bánom, hogy nem vastagabbat raktam föl..
Padlófűtés előkészítve, jövőre be is fogom ugrasztani, mert nyáron innen
mindig menekülök kifelé.
Klíma nélkül olyan hideg volt, hogy muszály volt beengedni egy kis
meleget..:}}
Viszont, mint már írtam, a szobát 5 fokkal fölfűtöttem reggelre..
Szóval először mérek majd, de lehet, hogy vastagítok.
Mindenesetre az ablakkal igazad van, de ott meg a zsalugáterre felszerelhető
5 centi hungaroc, éjjel azért az sokat számít ( illetve a nem használt
helyiségek esetén.
Szóval lehet kis befektetéssel nagyot spórolni, csak akarni kell.

Gyula