[Epitesz-barkacs] hungarocell ragasztása

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2006. Nov. 16., Cs, 12:17:00 CET

Érdemes lenne kőzetgyapotot rakni az üvegek közé :))

Az én lakásomban jelentős az üvegház hatás. 4. emelet, fölöttünk és
körülöttünk már nincs senki, így egy naposabb napon nem is kell fűteni ebben
az 5-10 fokos időjárásban.

Az még egy érdekes dolog, ha dolgozom, a nappaliban kb. 1-1,5 fokkal
hidegebb van.

Ugyanis a termosztát a dolgozós szobában van, és a számítógép, plusz az én
hőtermelésem ennyivel megemeli a mért 'referencia' szoba hőmérsékletét.

Gábor