[Epitesz-barkacs] erkélyajtó

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2006. Nov. 26., V, 17:07:04 CET

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2006.11.26. 07:01:17 +1h-kor írta:

> (Érdekes, hogy micsoda gyilkos indulataim keletkeztek az eset kapcsán.
> Felmerült bennem egy halom olyan védelem, ami biztosan törvénybe ütközne, ha
>
> megvalósítanám. A vélhető behatolási helyen az áramütéstől a forróvizes
> lelocsoláson át az automata bilincsig, a pofánverő ketyerétől a láb
> elkaszálásáig, és persze a sima automata agyonlövésig minden eszembe jutott.
>
> :-) Még a rajzfilmekben látható, fentről leeső, aztán a pofákat felrántó
> háló is, meg a nagyvadak elejtésére használatos lábcsapda, de olyan
> kivitelben, ami erősen megrongálja a betőrő pajtás lábát...
> [...]

:-) egyik ötlet jobb, mint a másik :-)

szerintem a pofákat felrántó háló (relatíve kis testi károkozás) talán nem büntethető,

ha a "villámos" jelzést és figyelmeztetést felteszed talán a 230V-os is elmenne,

mint ahogy a "kutya harap" tábla is elegendő, hogy te azért felhívtad rá a
figyelmet, akkor magára vessen