[Epitesz-barkacs] ajtó festés

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Okt. 8., V, 08:56:35 CEST

Király,Gyula wrote:

> Én is hőpisztollyal álltam neki, spaklival le lehet tolni a festéket,
> de nem biztos, hogy csontra le kell kopasztani. Egy rezgőcsiszolót
> fillérekért lehet kapni, az is jó lehet.
>
> Mindenképpen glettelni kell, szóval gondolkodni kell...

Hát igen, ehhez kell a gondolkodás, nem a tanulmányok és hasonlók írásához.
:-)

Biztos jó a rezgőcsiszoló, meg van a szalagos is, de ezek a festék
leolvasztások akkor kellhetnek igazán, amikor a felületek tele vannak
cirádákkal, mintákkal. Lehet, hogy nem is a sima hőlégfúvó lenne a legjobb,
hanem a sűrített forrólevegő. :) Felolvasztja, és le is fújja a festéket. De
hát olyan kütyüt még nem láttam.