[Epitesz-barkacs] ajtó festés

Gyula Szabó gyula.szabo at chello.hu
2006. Okt. 8., V, 11:51:50 CEST

Hali!

Köszönöm az eddigi ötleteket....
Nagyjából körvonalazódik, hogy egy hőlégfúvó mindenképpen kell.
Szétnéztem ezügyben az obájban és 2200 Ft-tól olyan 500-600 Ft-os
ugrásokkal volt többféle, de mind olyan gagyinak nézett ki, hogy
egyelőre nem vettem meg.

H.Józsi, neked bizonyára ipari kivitelű van....azt tudom, hogy azok
bírják a strapát...annak idején én egy 2,5 kW-os Metabot használtam.

Más írásokban még valami speciálisan e célra kitalált, 3 élű
kaparóeszközt is emlegetnek. Van annak valami hivatalos neve?
Persze, lehet, ha körbeírom, hogy mit akarok, akkor a boltban egyből
fogják tudni a szerszámot.

Üdv
Sz.Gy.