[Epitesz-barkacs] savanyusag leszorito falap kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Okt. 9., H, 18:57:11 CEST

hi!

Ha eleg sokat keresel, talalsz bukkbol ekkora fatanyert, vagy kerek vagodeszkat. Bar lehet hogy csak kisebbet...

Etelbe foleg bukkot szoktak hasznalni, nem tudom miert, de szerintem oka van.

Egy lepcsolap bazi draga, azt tudtad? 7-8eft minimum. Egy elolap (2cm vastag) is 2-3eft. valami lec, es abbol csapokkal racsot csinalni? vagy bukk tiplirud, es a keresztezeseknel kotozni valamivel?

vajk