[Epitesz-barkacs] savanyusag leszorito falap kerdes

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Okt. 10., K, 09:40:51 CEST

Használj inkább bükköt (ahogy már előttem is írták). Ebből van nagyméretű kerek vágódeszka is (reggeliző deszkaként láttam már a METROban is), de lehet kapni az IKEAban is ilyen vágódeszkákat. Vagy vegyél táblásított bükklapot, abból kivághatod a kellő méretűt.

Mellesleg nálunk nem szokták egy darabból kivágni a káposztáshordóba való "nyomódeszkát", hanem a kellő méretre és ívre vágott deszkákat tesznek egymás mellé. Így egy szűkebb szájú hordóba (mostanság műanyag hordó) is be lehet tenni a nagyobb nyomódeszkát. A keletkező lének úgy is fel kell jönni a tetejére.

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com