[Epitesz-barkacs] [Epitesz] onterulo aljzatkiegyenlito

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Sze. 4., H, 21:06:30 CEST

Kedves Panni! (ha szólíthatlak így).

Asszem nem a megfelelő embernek címezted a kérdést, de jó helyre jött a
levél, jó eséllyel lesz rá válasz. Feltéve, hogy feliratkoztál az építész
listára, és nem csak egy neten talált levélre böktél rá, és véletlenül jött
a leveled a listára.

Ha így volt netán, azért remélem, a hozzáértők magánban is válaszolnak.

Én is padloponoztam már, de csak betonra, és az "ügyességem" lényege a
keverőszár elkészítése és egy jó fúrógép volt mindössze.

Üdv: Hidvégi József