[Epitesz-barkacs] [Epitesz] onterulo aljzatkiegyenlito

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Sze. 5., K, 08:39:53 CEST

Kedves Panni!

Először is miért kell az OSB lapot kiegyenlíteni? Sík az anélkül is! Vagy milyen "alkalmazásban" van ez az anyag?
Ha erre is kaphatnánk választ, talán könnyebben akadna jótanács is  :-))

Előre jelzem, hogy én sem vagyok építőipari szakember, csak Hídvégi Józsihoz hasonlóan mindent próbálok "saját hatáskörben" megoldani mindent, amihez kedvet és ügyességet érzek (és persze megéri SK csinálni)

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com