[Epitesz-barkacs] napcella project ervek es ellene..

Erdos Zoltan silverst at axelero.hu
2006. Sze. 6., Sze, 18:53:15 CEST

Szia!

vajk fekete wrote:

> Hello!
>
> En ket kerdest latok, amit tisztazni kell.
>
> 1. mire akarjak a termelt aramot hasznalni?

A templomon beluli ledadatokra, illetve visszataplalni a halozatba (bar
szerintem ehhez szukseges mennyiseg nem fog osszejonni.

Tenyleg, mennyi egy negyzetmeter teljesitokepessege jo idoben (Wh/m2)

> 2. a templom stilusa es a muemlekvedelmi hatosagok (esetlegesen)
> megengedik-e a napelemek beepiteset.

Szerinte igen, mert jelenleg is rombusz-szeru cserepek vannak, igy a
negszogletes  ferden elhelyezett cellak kb hasonlo latvanyt adnak
Az teny, hogy az egeszet egyformara kell burkolni,azaz meglehetosen
draga lesz... szerintem.

Z.