[Epitesz-barkacs] napcella project ervek es ellene..

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Sze. 6., Sze, 19:16:31 CEST

Hmm.

Egy olcso, rossz hatasfoku napelem ugy 80-100W per negyzetmeter lehet. Viszont egy templom teteje sokszaz negyzetmeter. Ha csak a deli oldalt veszed, az is. Az tobb tiz kilowatt... Azert a ledes jelzotablahoz kicsit sok. Akkuba pakolni is sok. Visszataplalni mar talan eleg.

Akkor mar inkabb a napkollektor -> teli futes a realis.

Aramtermelo cuccra meretezes, konkret szamokkal, mindennel: http://www.pannonsolar.siteset.hu/index.php?m=5184

Mindenkeppen elore kell tajekozodni
 - epiteszeti hatosagnal
 - statikusnal - mit bir a tetoszerkezet, epulet. egy ilyen cucc valoszinuleg nehezebb mint a cserep (talan a napelem nem, de a kollektor tuti)
 - nagysagrendi bekerulesi koltsegrol

ezek barmelyike vetozhatja a projektet.

vajk