[Epitesz-barkacs] Furdokad eleje

Gyula Szabó gyula.szabo at chello.hu
2006. Sze. 6., Sze, 22:02:37 CEST

Hello vajk!

vf> Milyen stilust akarsz? Lehet venni perforalt alu vagy
vf> rozsdamentes acel lemezeket. Kicsit ipari/urhajo lesz tole.

vf> En csinalnek vorosfenyobol vagy teak-bol egy suru apacaracs
vf> szeru valamit. Ezek a fak birjak a nedves kornyezetet.

Stílus?
Miután a kád fehér, a csempe és a járólap világoskék, a kád elejét
is valami ehhez hasonló színben képzeltem el....világoskék vagy fehér.
Gondoltam fehér bútorlapra, leszerelhetően (szárnyas csavar ???),
de az a maga 2,8 centijével baromi vastag, ormótlan és nehéz.
A kád acryl, ehhez illő valami lenne jó....amit azért masszívan lehet
rögzíteni is.

Üdv
Sz.Gy.