[Epitesz-barkacs] Furdokad eleje

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2006. Sze. 6., Sze, 22:23:15 CEST

hi!

A butorlap csak 18mm, de allatira nem valo viz kozelebe. beszivja, felduzzad es szetmallik. par honapot birna csak.

Nehol lehet kapni csempemintas pvc padloburkolot, vagy laminalt padlot. Mondjuk utobbi megint veszelyes viz kozeleben. Meg meg lyukakat is kellene ra csinalnod, es valahogy elperemezni hogy szep legyen...

esetleg femlemez es vilagos ontapados muanyagtapeta?

vajk