[Epitesz-barkacs] LED falvilágító

charles hoss dexter at bekesnet.hu
2006. Sze. 7., Cs, 17:45:29 CEST

Szûcs Péter wrote:
> Helló mindenki!
> Az imént akadtam rá egy weboldalon LED-es falvilágításra, szerintetek
> mennyire elterjedt, hogy LED-es világítást lakalmaznak az építészek-
> belsôépítészek, miért nincs elterjedve ez a világítási forma?
> Véleményeteket kérem ,akár privátban is.

mert uj . ha belegondolsz az elmult ot evben tobb nagysagrendet nott a
ledek teljesitmenye . azota aki ert hozza az varja a plato szakaszt
amikor majd csokken a fajlagos koltseg , az elettartam tapasztalatokra
kivancsi , aki meg nem , az nem is hallott rola , nem is erti , eleve
nem is ismeri

bye
dexter