[Epitesz-barkacs] LED falvilágító

Kollár Csaba chal at enternet.hu
2006. Sze. 14., Cs, 00:42:38 CEST

On Thu, 2006.09.07. at 13:28 +0200, Ézsiás Ágnes wrote:
> csak 5 év kell mire megismerik!

Azert szerintem nem ennyire veszes a helyzet, barmelyik
nagyaruhazban kaphatoak mar, es tenyleg baromi jol neznek ki.
Csak maganvelemenyt tudok irni: nekem nagyon tetszett, dekoracios es
hangulatvilagitasnak szivesen felszereltem volna a lakas jopar
pontjara, csak sajnos az ar toredekebol kijott a normal spot + az
osszes hagyomanyos lampatest + energiatakarekos izzok :)
Mondjuk eleve a designosabbakat neztem, de persze ez a normal
lampatestekre is igaz volt.

--
Kollár Csaba