[Epitesz-barkacs] Konfirmator csavar elofuro

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2006. Sze. 25., H, 08:16:45 CEST

Steve Varadi wrote:
> Idézet Pataki István vasárnap 24 szeptember 2006 15:43 keltezésű
> leveléből:
> Ugye láttál már olyan sülyesztettfejű facsavart aminek a fej után egy
> darabig sima a szára és csak utána kezdődik a menet.
> Na szóval ha ilyen csavarnak akasz "egymenetben" lyukat fúrni, azt
> evvel megteheted:))

Azért a kisördög kibújik belőlem: a mai csavarok között bőven van olyan,
amiknek a sima része kissé vékonyabb, tehát ha átért a csavar a
felrögzítendő lapon, már nem gyötri a menet ennek a lyukát, és simán oda
tudja húzni az alatta lévő részhez. A sülyesztés se gond, mert annyit simán
benyom a csavarfej magának. Persze nem mindegy, milyen anyagról van szó,
fában nem gond. Pozdorjánál már lehet a felület elég kemény, meg lehet, hogy
a csavar is nehezebben megy benne, mint a fában, szóval nem akarom én
vitatni ennek a szuper fúrónak a jelentőségét.