[Epitesz-barkacs] Konfirmator csavar elofuro

Dienes Jozsef dienes.jozsef at rh.bmf.hu
2006. Sze. 25., H, 09:05:03 CEST

Szia!

Valamit félreérthettél, a konfirmátorcsavar nem egy sima facsavar,
itt találsz egy képet a 87-es oldalon középtájt.
A menetes részt ugye kb. magméretre kell fúrni, hogy tartson a pozdorjában,
a sima hengeres rész meg illeszt, és a menet külső átmérőjénél is vastagabb.
(Mondjuk a "fejének" én se süllyesztenék, ahogy a gyerekszobabútornál
láttam, a bútorgyárak se...)

Józsi