[Epitesz-barkacs] Zuhanytalca-felujitas

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Sze. 25., H, 09:50:07 CEST

Hello Adrian,

Én most "újítottam fel", azaz festettem át a 20 éves öntvény kádunkat.
Ezzel csináltam:
http://www.egrokorr.hu/index.php?akt_menu=455&par_id=5&show_terms=1&term_id=103

Hígítóval, tisztítószerrel, savval, etc. együtt kijött 5000Ft-ból... Nem nagy cucc megcsinálni, én ecseteltem, úgy is sima lett.
A "profik" festékszóróval csinálják, de az áruk nincs 10000Ft alatt...

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com