[Epitesz-barkacs] Zuhanytalca-felujitas

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2006. Sze. 25., H, 09:54:19 CEST

Az előző levelemben ismertetett anyag nagyon profi, tényleg tudja azt, amit leírnak róla. A kimaradt anyagot egy kis műanyag edényben hagytam megkötni. Mára már (2 hét után) olyan kemény lett a kb 2cm vastag anyag, hogy a csavarhúzó hegye is siklik rajta...
Egyszóval ha valaki nem akar bontani, akkor ez az anyag használható felújításra... jaaa, és tetszőlegesre színezhető!

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com