[Epitesz-barkacs] locsolás, buvarszivattyu, víztorony, stb...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Ápr. 15., V, 23:42:41 CEST

veszel egy olyan szivattyút, amit "házi vízmű" néven tartállyal is felszerelve
szoktak árulni, de neked tartályrész sem kellene, 10ezer alatt
megvehető

ez 7m mélyről fel tudja szívni a vizet, és 36-42 m magasságra is el tudja nyomni
azzal nem pisilne.

azon a 40 méter hosszon, ahol vízszintesen vezeted a vizet a locsolas
helyére, oda  keményebb műanyag csövet (amiben a vizet is szokták a
földben vezetni) használj