[Epitesz-barkacs] tornádó elleni védekezés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Ápr. 17., K, 12:00:06 CEST

Sziasztok!

On 17 Apr 2007 at 9:05, Zsolt wrote:
> a 6 ponton lekötött tetô, ahol egy ponton kb. 3-4000 kg betonsúly
> +plussz a földbe ágyazás által fellépô visszahúzó erô, szóval pont
> ezért gondoltam arra, hogy lekötöm a tetôt.
Egy atlagos tetoben van 10-15 szarufa allas. Ha ebbol le is
terhelsz 3-at, mindket vegen, a tobbi meg mozdithato, elvegre a
tetoszerkezet nem merev, egyutt dolgozo elemekbol all.

Azert az a vihar, amit Zsolt emlegetett tenyleg eleg csunya volt
(egy keruletben lakunk).
A bramac tetonkhoz - 35 fokos dolesu nyereg - nem tudott
hozzapiszkalni, de a parabolat ugy tepte ki a falbol, hogy a kert
tulso vegeben talaltam meg, eleg fura alakot oltve :-(

Udv

szepygab