[Epitesz-barkacs] tornádó elleni védekezés

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Ápr. 17., K, 09:05:27 CEST

>által keltett nyomáskülönbség igyekszik 500kN vagyis 50.000 kg ellensúly
>kellene... szerencsére a cserepek előbb lerepülnek egyesével, utána meg

a 6 ponton lekötött tetô, ahol egy ponton kb. 3-4000 kg betonsúly +plussz a
földbe ágyazás által fellépô visszahúzó erô, szóval pont ezért gondoltam
arra, hogy lekötöm a tetôt.

úgy dondolom, hogy ez mind felrepülôstôl mind az oldalirányú terheleéstôl
megvéd.

>   Amitől félni kell, azok a hurrikánok és a forgószelek, azok bizony
> eléggé tetőtépők... de olyasmi még nem jár errefelé. :)

Még, de ami késik az nem múlik....

én teljesen megértem a globális felmelegedés által történô
éghajlatváltozásról szóló elôrejelzéseket.

Hiszem, hogy lesz ez még rosszabb is.

zsolt