[Epitesz-barkacs] OSB teherbírása?

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Ápr. 19., Cs, 10:24:50 CEST

Sziasztok!

Acs Gabor wrote:

>Vagy veszel egy akármilyen vastagot, és merevítésnek léceket csavarozol az
>aljára.

Gondoltam erre is, meg arra is, hogy csak lécből rakom össze.
Csakhogy, ha megveszem a léceket és a csavarokat, azzal már ugyanott
vagyok a költségben, mintha
a legvastagabb forgalomban lévőt venném meg.

Itt Szekszárdon ahol kérdeztem a 25 mm vastag vágott OSB lap ára (ha nem
az egész táblát veszem meg) 4792Ft/m2.
Ebből egy heverő tetejére szükséges méret 7284Ft. Erre valószínűleg
rájön 300 Ft a vágásért.

Ha vékonyabbat veszek és léceket csavarozok az aljára, akkor azt úgy
kell megcsinálnom, hogy
az ne tudjon kárt csinálni abban amit az ágyneműtartóba rakunk. Vagyis
ne legyen éles sarka,
ne legyen szálkás.

Köszönöm a hozzászókást!

Üdv. Tibi